שיפור מכירות בחנות וויקס: ארבעה פיצ'רים שכדאי להכיר
top of page

שיפור מכירות בחנות וויקס: ארבעה פיצ'רים שכדאי להכיר

חנות אונליין בוויקס מאפשרת לכם למכור בקלות מוצרים פיזיים או דיגיטליים ולנהל את המלאי מאחורי הקלעים. אבל כדי לוודא שאחוזי המכירה שלכם אופטימליים, לא מספיק לבנות אתר, לחבר את האתר לסליקה ולהזין את המוצרים לחנות. כדאי מאוד להכיר כמה כלים חינמיים שוויקס מציעה לבעלי ובעלות חנויות, שיכולים לסייע בשיפור אחוזי המרה וביצירת קהילת רוכשים מסורה סביב החנות שלכם.


אל תתנו לגולשים שלכם לעזוב אתכם בלי לשמור על קשר

כלי מעולה לשיפור אחוזי ההמרה של המכירה בחנות היא אוטומציית עגלה נטושה: שליחת מייל אוטומטי לגולשים שביקרו בחנות, הוסיפו מוצרים לעגלה ואז יצאו מהאתר מבלי להשלים את הרכישה. הסיבה היא שמדובר בגולשים "חמים", שכבר מכירים את החנות וכנראה מתעניינים במוצרים שלכם, והחליטו לא להשלים את הרכישה, בין אם מחוסר פניות או בגלל התנגדות אחרת. כתיבת מייל אוטומטי ובו תוכן ש"מפרק" התנגדויות פוטנציאליות יכול לסייע מאוד בהשבת הגולשים לחנות, במיוחד אם במייל הזה גם תציעו להם קופון ייחודי.

כמובן שזה אפשרי רק לגולשים שלוויקס כבר יש את כתובת המייל שלהם, בין אם הם ביצעו רכישות בעבר, או אפילו רק התחילו את תהליך הרכישה ומילאו את כתובת המייל שלהם. הנה המדריך המלא ליצירת אוטומציית עגלה נטושה באתר וויקס.


גרמו לגולשים שלכם להרגיש מיוחדים באמצעות קופונים

קופונים הם דרך נהדרת לעודד ולהגדיל רכישות אצל לקוחות פוטנציאליים שלכם. ניתן להשתמש בהם באופנים רבים בתוך האסטרטגייה השיווקית שלכם, למשל כחלק מאסטרטגיית אימייל מרקטינג, ככלי לאפסייל והגדלת סכומי רכישה, וגם ככלי להגדלת הנאמנות והמחוייבות של הגולשים שלכם למותג ולחנות שלכם (למשל באמצעות מתן קופון תמורת צטרפות לרשימת תפוצה). אם כבר יש לכם מועדון לקוחות או חברים רשומים באתר, אתם יכולים ליצור באמצעות קופונים הנחות ייעודיות להם. הנה כאן ההסבר לגבי אופן יצירת הקופונים בחנות שלכם.


הוסיפו מועדון לקוחות לחנות

פיצ'ר חדש (יחסית) בוויקס הוא האפשרות ליצור מועדון לקוחות (Loyalty Program) באתר. זו דרך נהדרת לשמר את הלקוחות שלהם ולעודד אותם להישאר בקשר ולבצע רכישות נוספות באמצעות צבירת "נקודות" שמאפשרת להם גישה להנחות ומבצעים ייחודיים, אותם כמובן אתם מגדירים. הנה ההסבר לגבי יצירת מועדון לקוחות באתר הוויקס שלכם.


עקבו אחרי התנהגות הגולשים שלכם באמצעות טאג מנג'ר

זאת המלצה חמה לבעלי אתרים בכלל, לאו דווקא בעלי חנויות. טאג מנג'ר היא מערכת חינמית של גוגל שמאפשרת לבעל האתר לנהל את כל הפיקסלים שמוטמעים באתר במקום אחד בצורה מותאמת אישית, ובכך מאפשרת איסוף מידע למטרות ניתוח קהלים לקמפיינים ממומנים. השימוש בטאג מנג'ר מצריך אמנם תהליך למידה מעט מורכב יותר מאשר פיקסל של פייבוק, למשל, אבל הוא גם מאפשר מגוון שימושים הרבה יותר גדול. התהליך הטכני של חיבור טאג מנג'ר הינו פשוט ביותר; ראשית פותחים חשבון חינמי בטאג מנג'ר, מקבלים container ID שנראה ככה GTM-1234567, ומטמיעים אותו בוויקס (תחת marketing integrations>Google Tag Manager). כדי להבין איך למקסם את המוזמנים לקרוא כאן עוד טאג מנג'ר והשימושים שלו באתרי וויקס, ובחנויות eCommerce בפרט.



בהצלחה!




אנחנו סטודיו אלצ'קה

נעים להכיר! אנחנו בונים, משדרגים ומקדמים אתרי וויקס. אוהבים עיצוב נקי ומדוייק, חוויית משתמש אינטואיטיבית שמובילה לתוצאה הרצויה, ותהליך עבודה משותף שבו כל אחד מהצדדים מביא את מה שהוא הכי טוב בו. 

תודה שנרשמת!

רוצים להשאר מעודכנים?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, מבטיחים לא להספים ולשלוח מידי פעם מידע רלוונטי, מעניין ותמציתי. מלאו מייל ואתם בפנים:

bottom of page