בניית עמוד נחיתה בוויקס
top of page

בניית עמוד נחיתה בוויקס

עמוד נחיתה: מה זה? ולמה צריך את זה?

עמוד נחיתה הוא כלי שיווקי ממוקד בעל מטרה אחת ויחידה: לגרום לגולש בו לבצע את הפעולה שלשמה נוצר הדף (למשל: למלא פרטים ליצירת קשר, לרכוש מוצר מסויים, להרשם לדסנא). כל המבנה של הדף, הטקסטים שלו, התמונות והעיצוב- כולם מתוכננים כך שישרתו את המטרה שלנו. עמוד נחיתה פונה לקהל יעד ספציפי, ובא לקדם מוצר או שירות ספציפי. אם אתם רוצים שהגולש שלכם יתרשם מכל השירותים שלכם, ילמד מי אתם, מאיפה באתם ומה היתרונות שלכם בשוק- אתם לא צריכים עמוד נחיתה, אתם צריכים אתר.



בניית עמוד נחיתה בוויקס

ישנן לא מעט פלטפורמות בהן אפשר לבנות עמודי נחיתה לבד ולחבר אותן לרשימות דיוור. חלק מבין המוכרות ביותר, לקהל הישראלי לפחות, הן רב מסר ו-smoove. מעבר לים, רבים משתמשים ב- unbounce ו- instagage. כמו בתחום בניית האתרים, גם כשזה מגיע לעמודי נחיתה- וויקס מציעה מענה, שבעיני לפחות- הוא מקצועי, אלגנטי ומוצלח ביותר. למה לבנות דף נחיתה בוויקס ולא באחת הפלטפורמות האחרות, אתם שואלים?

קודם כל, אם יש לכם כבר אתר בוויקס- כמובן שאם תרצו לבנות עמוד נחיתה עבור מוצר או שירות מסויים, ברור שאתם צריכים לבנות אותו על הפלטפורמה של וויקס! מבחינה טכנית, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמוד חדש, להגדיר אותו כמוסתר (hide), להגדיר את התצוגה שלו ללא header ו- footer, ויש לכם דף נחיתה שעומד בפני עצמו. לבניית עמוד נחיתה שיושב על הדומיין שלכם יש יתרונות רבים:

  1. שיפור דירוג בגוגל: אתם בעצם "מרוויחים" עוד טראפיק באתר. כל גולש שמגיע לעמוד "נספר" כמו גולש באתר, ואם יש בעמוד תנועה רבה- האתר כולו ירוויח.

  2. שימוש במערכת הדיוור של האתר: בין אם כבר יש לכם רשימת תפוצה באתר, ובין אם לא ואתם רק מתחילים אותה, יש יתרונות אסטרטגיים ושיווקיים רבים כשהכל מרוכז באותו מקום.

  3. נוחות שימוש: אם כבר יש לכם אתר וויקס אז אתם כבר כנראה מכירים את המערכת, ויודעים לעבוד איתה. בנוסף, יכולות העיצוב בוויקס, בפרט במובייל, גבוהות יותר מאשר בפלטפורמות אחרות.

גם אם אין לכם אתר קיים בוויקס, אם יש לכם מחשבה עתידית על בניית אתר- כדאי לכם להתחיל לבסס את התשתית שלו כבר מעכשיו. בעולם ההייטק מרבים להשתמש במונח mvp- minimal viable product, כשהכוונה היא קודם כל לייצר מוצר בהשקעת זמן ומשאבים מינימליים, לראות איך הוא מתקבל בעולם, ואחר כך להמשיך ולגדול. דף נחיתה כזה יכול להיות ה- mvp שלכם, שמתוכו אפשר להתרחב בהמשך לאתר.

במקרים רבים, מעבר לעמוד עצמו- תרצו להעזר גם בפיצ'רים נוספים שיש וויקס, כמו מערכת CRM שאוספת את הפרטים שגולשים מילאו בעמוד, או מערכת דיוור באמצעותה תוכלו לשלוח מיילים לגולשים שרכשו את המוצר שלכם. הכנתי לכם גם מדריך מלא על מערכת הדיוור של וויקס.


איך בונים עמוד נחיתה בוויקס?

ועכשיו לחלק הטכני: למעשה, עמוד הנחיתה שלכם הוא בסף הכל עמוד נסתר באתר, שאין לו header ו- footer. צרו עמוד חדש באתר שלכם (דרך manage pages > add page) ותנו לו שם לבחירתכם. אם העמוד הוא חלק מאתר קיים, אתם צריכים להסתיר אותו מהתפריט: בתוך manage pages, לחצו על שלושת הנקודות מימין לעמוד, ושם בחרו ב- hide. לאחר מכן, כנסו להגדרות העמוד (לחצו על שלושת הנקודות ולאחר מכן על settings), עברו ללשונית של Layouts ושם בחרו את האפשרות השנייה- No Header & Footer.

בשלב האחרון, תנו לעמוד כתובת url ייחודית שתשקף את התוכן שלו, חזרו לשלושת הנקודות ולחצו על SEO (google), שם תוכלו להגדיר את סיומת ה- url של העמוד.


יש לכם עוד שאלות? רוצים עזרה עם הגדרת העמוד, דיוק התוכן שלו, או התאמת העיצוב שלו למסרים שלכם? מוזמנים לפנות, שיחה ראשונה עלינו :)


מה צריך להופיע בעמוד נחיתה?

שאלה מצויינת. כמו שאמרנו, בניגוד לאתר- שמציג את כל השירותים והמוצרים שלכם, עמוד נחיתה בא לקדם מטרה אחת ויחידה, ועל כן הוא צריך להיות מאוד מדוייק, ממוקד וכזה שמוביל לפעולה. הנה חמישה חלקים שכדאי שיופיעו בעמוד שלכם, וכמה טיפים לגבי כל אחד מהם:


אודות

הגולשים שלכן רוצים לדעת מי אתם. הם רוצים לראות תמונה ברורה, והם רוצים להכיר את האנשים שמאחורי המוצר. כתבו כמה משפטים קצרים על עצמכם, אם זה מתאים לאופי העסק- אפשר לספר לא רק על הצד המקצועי אלא גם קצת על עצמכם באופן אישי. כדאי מאוד להוסיף גם תמונה מקצועית שתציג אתכם בצורה מוכבדת גם מבחינה ויזואלית. גולשים אוהבים לראות פנים, זה מעלה הן את תחושת המוכרות והן את תחושת האמינות של מה שאתם מוכרים.


המלצות

אי אפשר להפריז בחשיבותן של המלצות! איספו מלקוחות עבר שלכם המלצות כנות, אישיות ומפורטות ככל הניתן, ואם אפשר- פרסמו אותן לצד שם מלא ותמונה, זה עוזר מאוד לבסס אמינות. אפשר גם לפרסם צילומי מסך מוואטסאפ או פייסבוק. אם אתם עובדים עם חברות גדולות- אפשר להוסיף גם סטריפ רץ של לוגואים.


כל הפרטים הטכניים

אל תגרמו לגולשים שלכם לעבוד קשה. פרסמו את כל הפרטים ה"טכניים" של המוצר שאתם משווקים בצורה נגישה, ברורה ופשוטה. כן, גם מחיר. אין סיבה "למשוך" את הגולשים ולגרום להם להתחיל את מעמד המכירה רק כדי לגלות שהסדנא בתאריך לא רלוונטי או שהמוצר יקר מידי, זה רק יגרום לאחוזי נטישה גבוהים. כבדו את הגולשים שלכם בכך שתתנו להם את כל המידע שהם זקוקים לו כדי להחליט האם הם מעוניינים במוצר או לא.


הנעה לפעולה

מה אתם רוצים שהגולשים באתר יעשו? האם עליהם ליצור קשר בוואטסאפ, למלא טופס, להרשם לסדנא, לרכוש ספר? לא חשוב מהי הפעולה, היא צריכה להיות פעולה אחת ויחידה, ולגולשים צריך להיות קל לבצע אותה. אם המטרה היא למשל רישום לסדנא או וובינר, כדאי למקם כמה כפתורים במקומות בולטים לאורך העמוד שמזמינים לרישום. אין צורך להגזים גם לצד השני- יותר מידי הנעות לפעולה יוצרות אנטגוניזם ותחושה שיווקית מידי, 2-3 כפתורים במקומות הנכונים הם די והותר.


לסיום, היות ואין כמו מראה עיניים, אנחנו מצרפים דוגמאות של כמה עמודי נחיתה שבנינו לאחרונה:


דוגמא לעמוד נחיתה לאתגר בתשלום


דוגמא לעמוד נחיתה לקורס דיגיטלי


דוגמא לעמוד נחיתה לתכנית לבתי ספר



רוצים לבנות עמוד נחיתה ממיר לעסק שלכם? דברו איתנו!

אנחנו סטודיו אלצ'קה

נעים להכיר! אנחנו בונים, משדרגים ומקדמים אתרי וויקס. אוהבים עיצוב נקי ומדוייק, חוויית משתמש אינטואיטיבית שמובילה לתוצאה הרצויה, ותהליך עבודה משותף שבו כל אחד מהצדדים מביא את מה שהוא הכי טוב בו. 

תודה שנרשמת!

רוצים להשאר מעודכנים?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, מבטיחים לא להספים ולשלוח מידי פעם מידע רלוונטי, מעניין ותמציתי. מלאו מייל ואתם בפנים:

bottom of page